18 Eyl 2014
On
12:17
by
Unknown
in
devlet kapısı
,
devletten masa kapma
,
Halkla İlişkiler
,
halkla ilişkiler ve tanıtım
,
pr
,
sorular sorular
Yorum Yok
Yalnızca Halkla İlişkiler Ve Tanıtım bölümü okuyan öğrencilerin karşılaştığı olağanüstü durumlar ve sorular vardır. Bu soruların ne hissettirdiğini, cevap verilirken kafadan nelerin geçtiğini sadece bu bölümü okuyan öğrenciler bilir. Özellikle şunu belirtmek istiyorum. Bu sorular genelde 60 yaş ve üzeri bireylerden gelir.Yer ayırt etmeksizin #halklailişkilervetanıtımcıgilleri bunaltmak için dünyaya gelmiş gibi davranan sevgili amcalarımız, teyzelerimiz birden soru bombardımanına tutmaya başlar bizi ve ilk soru bilindik yerden gelir.
– Evet
Evet, bunu dediğimiz an da hazır bulundurduğu bir diğer soruya geçer.
– Peki, hangi bölüm?
-Halkla ilişkiler ve tanıtım, dediğimiz an da karşımızdaki amcamızın yahut teyzemizin kafasını bulandırmış bulunuruz. Ardından yine amansızca karşımızdaki sevimli amca veya teyze sorularına devam eder.
-Ne olacan ki, devlete girebilecen mi?”
Biz vereceğimiz cevapları en anlaşılır hale getirmeye çalışırken sevimli bilginimizin yüzü ekşir ve son soruyu da patlatıverir.
-Öğretmende mi olamadın?
Yine kısacık bir boşluk bırakmaya gelmez; umutsuz bir eda takınarak önerilerini, teselli sözcüklerini yığar önümüze. “Devletten bir masa kapmaya bak, devlet gibisi yok, devlet, devlet, devlet..!
Bunlarla da tatmin olmayarak son bir hamle daha patlatır acıyan maskesini yüzüne geçirerek: “Neyse sevdiğin işi yapmakta önemli neticede. Bir ipin ucundan tut gerisi gelir Allah ’ın izniyle. ” gibi lakırdılarla bizi duygudan duyguya atlatmayı başararak muhabbetin içinden sessizce çekilir ve bizi türlü düşüncelerle baş başa bırakır.
Eğer ki bu yazıyı okuyup da yok bu ben böyle biriyle karşılaşmadım diyorsan büyük konuşma derim. Bir halkla ilişkiler ve tanıtım öğrencisiysen bu sorulardan kaçısın yok! Hepimizin adına bir dua ile yazımı bitirmek istiyorum…
“İnşallah bu sorularla uzun bir otobüs yolculuğunda baş başa kalmayız.”
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(
Atom
)
Arama
Hakkımda
Popüler Yayınlar
-
P.t Barnum kimdir ? Bu soruyu duyanların akıllarında farklı yamıtların oluşması muhtemeldir. Kimine göre bir şarlatan, kimine göre halk...
-
İLETİŞİM PLANI İletişim planı, ne için? Neden? Hangi kaynaklar kullanılacak? Ne zaman yapılacak? Kimler için yapılacak? Verilmek isten...
-
Blog Siteleri: 1) https://bilgipr.wordpress.com/ (Tuba Dursun) 2) http://halklailiskilervereklamcilik.com/ ( Murat Yeşil) 3) https:/...
-
Neden Halkla İlişkiler, bir inandırma sanatıdır. Güçlü bir ikna kabiliyetini gerektirir? Halkla ilişkiler, bir işletme ya da ...
-
Ön yargı; bilmediğimiz şeyler hakkında beynimizin bize sunduğu sağlam temellere dayanmayan, iç kemiren düşünce yığınıdır. Düşünce yığını d...
-
Halkla İlişkiler uzmanı olarak, kuruluşlar için neler yapabileceğimiz konusunda insanları bilinçlendirmek ve h...
-
Her gün, her ortamda halkla ilişkiler faaliyetlerinin meyvelerine maruz kalıyorsunuz. TV’de, gazetelerde, radyoda, Facebook’ta, Twitter’d...
-
Görünen o ki neredeyse her hafta sektörde “oyunu değiştirecek” yeni bir araç veya web sitesi ortaya çıkıyor. Bu durum halkla ilişkiler v...
-
Halkla ilişkiler, iletişim, gazetecilik veya pazarlama okuyorsanız, önceki deneyim, ağ ve portfölyonuzun büyük önem taşıdığı profesyonel ...
-
“İtibarları zarar gören şirketler üzerine yapışan ‘leke’ o şirketin tarihinden hatta o şirket iş dünyasından silinse bile çıkmıyor. Hiçbi...
Etiketler
8 öneri
Dijital PR
Halkla ilişkiler ajansı
Halkla ilişkiler ne değildir?
Halkla ilişkiler nedir?
Halkla ilişkiler uzmanı
Kariyer
PR Facebook
PR Slideshare
PR Twitter
PR Youtube
Sosyal Medya
basın bülteni yazmak
defolu halkla ilişkilerci
devlet kapısı
devletten masa kapma
fil jumbo
halk ve ilişki
halkla ilişkiler ve tanıtım
halkla illişkiler
hedef kitle
ilkel reklamcı
itibar yönetimi
kısaca halkla ilişkiler
ne iş olsa yaparım
networking
tanıtım yapmak
yalan mısın yılan mı
yeni iletişim teknolojileri
ücretsiz reklam yapmak
Blogger tarafından desteklenmektedir.
0 yorum :
Yorum Gönder