9 Kas 2014
On
16:03
by
Unknown
in
halkla ilişkiler
,
kısaca halkla ilişkiler
,
neden halkla ilişkiler
Yorum Yok
Neden Halkla İlişkiler, bir inandırma sanatıdır. Güçlü bir ikna kabiliyetini gerektirir? Halkla ilişkiler, bir işletme ya da bir özel kamusal kuruluş yönetiminin, uygun, düzenli ve denetimli iletişim araçlarına başvurarak, kendileriyle karşılıklı yarar, güven, anlayış ve sempati sağlayacak sürekli bağlar kurmak amacıyla ilişki kurduğu ya da kurmak zorunda olduğu kitleleri tanıma ve onlara yaklaşma isteğini ifade eder.
Kısaca halkla ilişkiler; bir kurumun toplumla bütünleşme yönünde harcadığı çabaların tümü olarak ifade edilebilirim.
Halkla ilişkiler dendiğinde herkesin kafasında bir şeyler oluşmaktadır. Halkla ilişkiler sıradan olmakla önemli olmak arasındaki farktır. Ekonomik rekabetin artması, uluslararası ilişkilerin önceki yıllara göre kıyaslanamayacak ölçüde gelişmiş olması, kitle iletişimindeki gelişmelerle dünyamızın küçük bir köye dönüşme yolunda hızla ilerlemesi halkla ilişkilerin önem kazanmasında etkili olmuştur. Mesleki bilgi birikimlerinizi geliştirmek, son trendleri takip etmek ve iletişim konusunda uzmanlaşmak istiyorsanız, daha da önemlisi hangi sektörde olursanız olun hedef kitlenizi iyi tanımak, onlara hitap etmek istiyorsanız Halkla İlişkiler eğitimi almalısınız. Gerçekten halkla ilişkilerde başarının büyük ölçüde insan kaynaklı olması nedeniyle halkla ilişkilerde, halkla ilişkiler eğitiminin yanında bazı kişisel yeteneklere de gerek duyulmaktadır ve halkla ilişkilerci sahip olduğu yetenekleri sürekli geliştirmeli, çağa ayak uydurmalı gerek mesleğiyle gerek toplumla ilgili yenilikleri takip etmelidir. Halkla ilişkiler, kurumların, markaların ve kişilerin aynasıdır. Aynaya yansıyanlar ise halkla ilişkilerin sonucudur. Yakın geçmişe kadar pek de önemsenmeyen bu birim artık tüm kurum ve kuruluşlarda, şirketlerde ilk kurulması düşünülen alan olarak gözükmektedir.
Halkla İlişkiler, dün, bugün ve gelecek üzerine
kuruludur. Bu nedenle bugünü kurtarma amaçlı değildir, süreklilik gerektirir…
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(
Atom
)
Arama
Hakkımda
Popüler Yayınlar
-
P.t Barnum kimdir ? Bu soruyu duyanların akıllarında farklı yamıtların oluşması muhtemeldir. Kimine göre bir şarlatan, kimine göre halk...
-
İLETİŞİM PLANI İletişim planı, ne için? Neden? Hangi kaynaklar kullanılacak? Ne zaman yapılacak? Kimler için yapılacak? Verilmek isten...
-
Blog Siteleri: 1) https://bilgipr.wordpress.com/ (Tuba Dursun) 2) http://halklailiskilervereklamcilik.com/ ( Murat Yeşil) 3) https:/...
-
Neden Halkla İlişkiler, bir inandırma sanatıdır. Güçlü bir ikna kabiliyetini gerektirir? Halkla ilişkiler, bir işletme ya da ...
-
Ön yargı; bilmediğimiz şeyler hakkında beynimizin bize sunduğu sağlam temellere dayanmayan, iç kemiren düşünce yığınıdır. Düşünce yığını d...
-
Halkla İlişkiler uzmanı olarak, kuruluşlar için neler yapabileceğimiz konusunda insanları bilinçlendirmek ve h...
-
Her gün, her ortamda halkla ilişkiler faaliyetlerinin meyvelerine maruz kalıyorsunuz. TV’de, gazetelerde, radyoda, Facebook’ta, Twitter’d...
-
Görünen o ki neredeyse her hafta sektörde “oyunu değiştirecek” yeni bir araç veya web sitesi ortaya çıkıyor. Bu durum halkla ilişkiler v...
-
Halkla ilişkiler, iletişim, gazetecilik veya pazarlama okuyorsanız, önceki deneyim, ağ ve portfölyonuzun büyük önem taşıdığı profesyonel ...
-
“İtibarları zarar gören şirketler üzerine yapışan ‘leke’ o şirketin tarihinden hatta o şirket iş dünyasından silinse bile çıkmıyor. Hiçbi...
Etiketler
8 öneri
Dijital PR
Halkla ilişkiler ajansı
Halkla ilişkiler ne değildir?
Halkla ilişkiler nedir?
Halkla ilişkiler uzmanı
Kariyer
PR Facebook
PR Slideshare
PR Twitter
PR Youtube
Sosyal Medya
basın bülteni yazmak
defolu halkla ilişkilerci
devlet kapısı
devletten masa kapma
fil jumbo
halk ve ilişki
halkla ilişkiler ve tanıtım
halkla illişkiler
hedef kitle
ilkel reklamcı
itibar yönetimi
kısaca halkla ilişkiler
ne iş olsa yaparım
networking
tanıtım yapmak
yalan mısın yılan mı
yeni iletişim teknolojileri
ücretsiz reklam yapmak
Blogger tarafından desteklenmektedir.
0 yorum :
Yorum Gönder