29 Kas 2014
On
15:06
by
Unknown
in
defolu halkla ilişkilerci
,
ön yargı
,
yalan
,
yalan mısın yılan mı
,
yalancının mumu
Yorum Yok
Ön yargı; bilmediğimiz şeyler hakkında beynimizin bize sunduğu sağlam temellere dayanmayan, iç kemiren düşünce yığınıdır. Düşünce yığını diyorum çünkü; sevmediğimiz, korktuğumuz, en önemlisi bilmediğimiz tüm her şeye karşı olumlu ya da olumsuz bir takım fikirler üretebiliyoruz. Bu iç kemiren düşüncenin kurbanlarından biri de halkla ilişkilercilerdir. yani nam-ı diğer PR’cılardır.
Halkla ilişkilerin bilinmediği bilinenlerin de yarım yamalak olduğu zamanlarda bir zat-ı muhtemin(!) ortaya atmış olduğu (ben bu düşünceyi ön yargısına veriyorum) kötü sıfat hala bizim peşimizden gelmektedir. “Yalancılık” bir meslek grubuna verilecek en kötü sıfattır elbette…
Ön yargı duvarını yıkıp, şapkaları önümüze alıp düşündüğümüzde; (elimizi de vicdanımıza koyarak tabi) doğru sonuca ulaşmak kesindir kanımca! Yahu; “açıklık, doğru bilgi vermek ve inandırıcılık” gibi ilkeleri benimseyen bir meslek yalan söyler mi? Bu işi yapan insanlar yalancı olur mu? Ya da yalancı halkla ilişkilerci(defolu halkla ilişkilerci) bu İş’te başarılı olur mu?
Karıştırılan nokta şudur; PR mesleği kelimeyi etkin kullanma temeline oturtulmuş bir meslektir. Yani kelimeleri, cümleleri çarpıtarak değil onları ustaca kullanarak doğruları en uygun biçimde aktarmayı amaçlar…
Neticede; toplum olarak yalana olan nefretimiz takdire şayandır. Yalanı sevmiyoruz! (yalanı kim sever ki?) Öyle ki yılandan korkmuyoruz yalandan korktuğumuz kadar, mesela yalancının mumu bile uzun yanmıyor yatsıda sönüyor.
O halde bırakın mumlarımız hiç sönmesin yansın, bırakın mumlarımız her yeri aydınlatsın!
KAYNAKÇA: http://www.mfdukkani.com/prci-yalanci-midir/ (Perihan Poyraz)
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(
Atom
)
Arama
Hakkımda
Popüler Yayınlar
-
P.t Barnum kimdir ? Bu soruyu duyanların akıllarında farklı yamıtların oluşması muhtemeldir. Kimine göre bir şarlatan, kimine göre halk...
-
İLETİŞİM PLANI İletişim planı, ne için? Neden? Hangi kaynaklar kullanılacak? Ne zaman yapılacak? Kimler için yapılacak? Verilmek isten...
-
Blog Siteleri: 1) https://bilgipr.wordpress.com/ (Tuba Dursun) 2) http://halklailiskilervereklamcilik.com/ ( Murat Yeşil) 3) https:/...
-
Neden Halkla İlişkiler, bir inandırma sanatıdır. Güçlü bir ikna kabiliyetini gerektirir? Halkla ilişkiler, bir işletme ya da ...
-
Ön yargı; bilmediğimiz şeyler hakkında beynimizin bize sunduğu sağlam temellere dayanmayan, iç kemiren düşünce yığınıdır. Düşünce yığını d...
-
Halkla İlişkiler uzmanı olarak, kuruluşlar için neler yapabileceğimiz konusunda insanları bilinçlendirmek ve h...
-
Her gün, her ortamda halkla ilişkiler faaliyetlerinin meyvelerine maruz kalıyorsunuz. TV’de, gazetelerde, radyoda, Facebook’ta, Twitter’d...
-
Görünen o ki neredeyse her hafta sektörde “oyunu değiştirecek” yeni bir araç veya web sitesi ortaya çıkıyor. Bu durum halkla ilişkiler v...
-
Halkla ilişkiler, iletişim, gazetecilik veya pazarlama okuyorsanız, önceki deneyim, ağ ve portfölyonuzun büyük önem taşıdığı profesyonel ...
-
“İtibarları zarar gören şirketler üzerine yapışan ‘leke’ o şirketin tarihinden hatta o şirket iş dünyasından silinse bile çıkmıyor. Hiçbi...
Etiketler
8 öneri
Dijital PR
Halkla ilişkiler ajansı
Halkla ilişkiler ne değildir?
Halkla ilişkiler nedir?
Halkla ilişkiler uzmanı
Kariyer
PR Facebook
PR Slideshare
PR Twitter
PR Youtube
Sosyal Medya
basın bülteni yazmak
defolu halkla ilişkilerci
devlet kapısı
devletten masa kapma
fil jumbo
halk ve ilişki
halkla ilişkiler ve tanıtım
halkla illişkiler
hedef kitle
ilkel reklamcı
itibar yönetimi
kısaca halkla ilişkiler
ne iş olsa yaparım
networking
tanıtım yapmak
yalan mısın yılan mı
yeni iletişim teknolojileri
ücretsiz reklam yapmak
Blogger tarafından desteklenmektedir.
0 yorum :
Yorum Gönder