15 Ara 2014
On
13:43
by
Unknown
in
basın bülteni yazmak
,
halkla ilişikiler nedir
,
halkla ilişkiler ne değildir
,
tanıtım yapmak
,
ücretsiz reklam yapmak
Yorum Yok
Halkla İlişkiler uzmanı olarak, kuruluşlar için neler yapabileceğimiz konusunda insanları bilinçlendirmek ve hedeflere ulaşmada işimizin onlara nasıl bir fayda sağlayacağını anlatmak önemlidir.
Bunun bir parçası da insanlara halkla ilişkilerin ne olduğunun yanı sıra ne olmadığının da anlatılması ve gösterilmesidir.
İşte size halkla ilişkilerin ne olmadığı konusunda bir liste:
- Tek amacı basın bültenlerini yazmak, düzenlemek ve dağıtmak olan bir departman.
- Tek varoluş nedeni tanıtım olan bir iş kolu.
- Medya ve blogcularla iletişime geçmek dışında HİÇBİR ŞEYLE ilgilenmeyen bir disiplin.
- Ücretsiz reklam yapmanın bir yolu.
- Her zaman haber yayınını garanti eder.
- %100 kontrol edilebilirdir.
- Tamamen yapmacık ve yağcı insanlarla dolu bir meslek.
- Çalışanları gazetecilerin köleleridir.
- Tamamen bilimsel bir disiplin.
- Gerçek kurumsal değerlerin nasıl doğru ölçülebileceğini keşfetmiş bir zanaat.
- Her gün bünyesinden birçok CEO’yu iş dünyasına hediye eden iş kolu.
- Uygulayıcılarının iş dünyası ve işleyişini en ince detayına kadar bildiği meslek.
- Gazeteci olmayı beceremeyenlerin mecburen tercih ettiği iş kolu.
- En iyi eski gazeteciler tarafından icra edilir.
- Sosyal medyanın konumlandırılabileceği tek yer.
- Sadece yığınla tecrübeye sahip sihirbaz ve dehalar tarafından yapılabilen bir çeşit büyücülük.
- Herkesi aklayıp tüm günahları temize çıkarır.
- Uygulayıcılarının tamamının usta birer dil cambazı olduğu uzmanlık alanı.
- Medyanın kaçınılmaz ve değişmeyen düşmanı.
- ‘Üçkağıt’la eşanlamlıdır.
Kaynak: PR Daily
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(
Atom
)
Arama
Hakkımda
Popüler Yayınlar
-
P.t Barnum kimdir ? Bu soruyu duyanların akıllarında farklı yamıtların oluşması muhtemeldir. Kimine göre bir şarlatan, kimine göre halk...
-
İLETİŞİM PLANI İletişim planı, ne için? Neden? Hangi kaynaklar kullanılacak? Ne zaman yapılacak? Kimler için yapılacak? Verilmek isten...
-
Blog Siteleri: 1) https://bilgipr.wordpress.com/ (Tuba Dursun) 2) http://halklailiskilervereklamcilik.com/ ( Murat Yeşil) 3) https:/...
-
Neden Halkla İlişkiler, bir inandırma sanatıdır. Güçlü bir ikna kabiliyetini gerektirir? Halkla ilişkiler, bir işletme ya da ...
-
Ön yargı; bilmediğimiz şeyler hakkında beynimizin bize sunduğu sağlam temellere dayanmayan, iç kemiren düşünce yığınıdır. Düşünce yığını d...
-
Halkla İlişkiler uzmanı olarak, kuruluşlar için neler yapabileceğimiz konusunda insanları bilinçlendirmek ve h...
-
Her gün, her ortamda halkla ilişkiler faaliyetlerinin meyvelerine maruz kalıyorsunuz. TV’de, gazetelerde, radyoda, Facebook’ta, Twitter’d...
-
Görünen o ki neredeyse her hafta sektörde “oyunu değiştirecek” yeni bir araç veya web sitesi ortaya çıkıyor. Bu durum halkla ilişkiler v...
-
Halkla ilişkiler, iletişim, gazetecilik veya pazarlama okuyorsanız, önceki deneyim, ağ ve portfölyonuzun büyük önem taşıdığı profesyonel ...
-
“İtibarları zarar gören şirketler üzerine yapışan ‘leke’ o şirketin tarihinden hatta o şirket iş dünyasından silinse bile çıkmıyor. Hiçbi...
Etiketler
8 öneri
Dijital PR
Halkla ilişkiler ajansı
Halkla ilişkiler ne değildir?
Halkla ilişkiler nedir?
Halkla ilişkiler uzmanı
Kariyer
PR Facebook
PR Slideshare
PR Twitter
PR Youtube
Sosyal Medya
basın bülteni yazmak
defolu halkla ilişkilerci
devlet kapısı
devletten masa kapma
fil jumbo
halk ve ilişki
halkla ilişkiler ve tanıtım
halkla illişkiler
hedef kitle
ilkel reklamcı
itibar yönetimi
kısaca halkla ilişkiler
ne iş olsa yaparım
networking
tanıtım yapmak
yalan mısın yılan mı
yeni iletişim teknolojileri
ücretsiz reklam yapmak
Blogger tarafından desteklenmektedir.
0 yorum :
Yorum Gönder