Şahsi sayfam olan "sefaaksekili.com" a götürüyorum..

15 Ara 2014

                          
Halkla İlişkiler uzmanı olarak, kuruluşlar için neler yapabileceğimiz konusunda insanları bilinçlendirmek ve hedeflere ulaşmada işimizin onlara nasıl bir fayda sağlayacağını anlatmak önemlidir.
Bunun bir parçası da insanlara halkla ilişkilerin ne olduğunun yanı sıra ne olmadığının da anlatılması ve gösterilmesidir.
İşte size halkla ilişkilerin ne olmadığı konusunda bir liste:
  1. Tek amacı basın bültenlerini yazmak, düzenlemek ve dağıtmak olan bir departman.
  2. Tek varoluş nedeni tanıtım olan bir iş kolu.
  3. Medya ve blogcularla iletişime geçmek dışında HİÇBİR ŞEYLE ilgilenmeyen bir disiplin.
  4. Ücretsiz reklam yapmanın bir yolu.
  5. Her zaman haber yayınını garanti eder.
  6. %100 kontrol edilebilirdir.
  7. Tamamen yapmacık ve yağcı insanlarla dolu bir meslek.
  8. Çalışanları gazetecilerin köleleridir.
  9. Tamamen bilimsel bir disiplin.
  10. Gerçek kurumsal değerlerin nasıl doğru ölçülebileceğini keşfetmiş bir zanaat.
  11. Her gün bünyesinden birçok CEO’yu iş dünyasına hediye eden iş kolu.
  12. Uygulayıcılarının iş dünyası ve işleyişini en ince detayına kadar bildiği meslek.
  13. Gazeteci olmayı beceremeyenlerin mecburen tercih ettiği iş kolu.
  14. En iyi eski gazeteciler tarafından icra edilir.
  15. Sosyal medyanın konumlandırılabileceği tek yer.
  16. Sadece yığınla tecrübeye sahip sihirbaz ve dehalar tarafından yapılabilen bir çeşit büyücülük.
  17. Herkesi aklayıp tüm günahları temize çıkarır.
  18. Uygulayıcılarının tamamının usta birer dil cambazı olduğu uzmanlık alanı.
  19. Medyanın kaçınılmaz ve değişmeyen düşmanı.
  20. ‘Üçkağıt’la eşanlamlıdır.

Kaynak: PR Daily

0 yorum :

Yorum Gönder